Årsmöte/Jazzbrunch

Årsmöte/Jazzbrunch

På söndagen har vi tre härliga aktiviteter att bjuda på. Alla äger rum på mysiga Kafé de luxe i Växjö (http://www.kafedeluxe.se). Kafé de luxe ligger i direkt anslutning till centralstationen vilket innebär att det är lätt att titta in innan hemfärden.

Mysig brunch

kl 10 - 14

Återfå kraft inför resan hem och häng med allt trevlig folk du träffat under helgen. Brunchen håller på kl. 10 – 14 och kostar 145 kr (studenter med giltigt student-id får 20% rabatt på priset).

Psykologstudent Sverige (PS) årsmöte

kl 10 - 12

Var med och bestäm vad PS ska syssla med under året (verksamhetsplanen) och vilka som ska ingå i styrelsen. Är du intresserad av att sitta med i den kommande styrelsen som ordförande, kassör, kommunikatör, internationella koordinator, redaktör eller någon annan post är du varmt välkommen att skicka ett mejl till valberedningen på: valberedning@psykologstudentsverige.org

Läs mer på http://www.psykologstudentsverige.org.

Vi ses kl 10 på Kafé de luxe där PS bjuder sina mötesdeltagare på energigivande frukostpaket.

Välkomna!

Jazzbrunch

kl 12:30/13:30 (köp brunch innan)

Efter årsmötet drar jazzen igång i två set. Begränsat antal platser! Jazz och brunch, vår egen Jazzbrunch tror vi är den bästa avslutning på en oförglömlig helg.

Om bandet

Bandet Karlsson & Bonde med vänner är ett projekt lett av trummisen Markus Karlsson och gitarristen Gustaf Bonde, och startades som ett samarbete mellan de båda bandledarna för att utforska varandras originalmusik, som har både mycket likheter och skillnader. Musiken rör sig från mer traditionell till typiskt modern jazz, med fokus på variation och att framhäva varje kompositions unika karaktär. Gruppen är relativt nystartad och medlemmarna har träffats genom gemensamma musikstudier.

Medverkar gör:

Marcus Karlsson - Trummor, Gustaf Bonde - Gitarr, Ludvig Samuelsson - Saxofon, John Elmquist - Piano, Otto Johansson - Bas